mandag den 20. oktober 2008

23 ting: det var så det+ google maps




Ikke et sidste indlæg i 23 ting uden et billede af mine børnebørn.
Om de "23 ting" det har været et lærerigt projekt, som dels har støttet vores interne viden , men også været et godt eksempel på hvordan projekter kan køre sammen med vores kollegaer i "rest Storstrøm". der kunne jo komme flere af slagsen.

I et så langt forløb har der været uger hvor man har glædet sig og uger hvor 23 ting godt kunne vente til næste uge.

Jeg er imponeret over den opfindsomhed og entusiasme der er blevet gået til sagen i Vordingborg bibliotkerne. Jeg har ikke deltaget i så¨mange af de fælles onsdage i IT værkstedet, men jeg har mærket en stor hjælpsomhed indbyrdes når opgaver drillede og jeg synes vi kommer i mål med et pænt resultat.

Jeg vil gerne takke de lokale tovholdere: Birte,Jette og Dorte for en "godkendt" indsats (læs ros)og i det faglige arbejde og de sociale indslag som "ugens".

Alle opgaver har været nye for mig. Det er nok ikke alle jeg vender tilbage til, men vi blog og "facebook" vil jeg prøve at holde vedlige og så trænger min MP3 afspiller til ny musik.

Jeg tror på at den valgte måde til projektet har være den rette og er parat til 23+. I den næste skal vi nok blive lidt bedre til at skrive kommentarer til hinanden og om vores oplevelser med ugens opgave. Ligesom da jeg trodede at min erfaring med google maps var blevet omtalt i bloggen. Jeg har været der og har lige tjent til en liter diesel ved at sammenligne min daglig kørsel med en tur til Næstved

her skulle haver været et lille kort over ruten, men jeg har også lært via kortet over "Sydhavnsvejvej 6" at man stadig skal kigge på vejskilte og lignende

En stor tak til alle der har deltaget, og så venter vi jo bare på den store afslutningsfest på torsdag

Ingen kommentarer: